28.10.2022

2022 - Hala Blog Yazabilir Miyiz?

 Merhaba,

Sosyal medya bu kadar hayatımızı ele geçirmeden önce hepimiz daha çok bilgisayar başındayken blog yazmak hem bir tutku hem de sosyalleşmek, sizinle aynı fikirde olan kişilerle tanışıp muhabbet kurmak için harika bir yöntemdi. Derken teknolojinin gelişmesiyle birlikte cep telefonları birçok özelliğiyle birlikte kullanıcılar için çok daha pratik bir şekilde kendini ifade etme ve sosyalleşme imkanı sundu. Bu konuda belki de yazılabilecek çok şey var ama şu an asıl sorum 2022 yılında hala burada blog yazabilir miyiz? :)

Bugün bunu düşündüm. Instagram her açıdan çok daha pratik ve birçoğumuzun günde belki defalarca online olduğu bir platform ama blog her zaman bana yazınsal anlamda daha nitelikli gelmiştir. Çoğu zaman Instagram'da yazdıklarını görsele atılan bir kalple dikkate bile alınmadan öylece geçiliyor. Belki bir kitabı, filmi ya da diziyi seviyorsunuz ve onun hakkında uzun uzun yazıyorsunuz, emek harcıyorsunuz istiyorsunuz ki insanlar bunu okusun, okuduğunu belli etmek adına beğensin ya da yorum yapsın. Ancak uygulamaya girince öylece görsellere bakıp çıkanlar da mevcut. Sonuçta yine başa dönüyoruz; hepimiz kitap yazamayacaksak yazınsal anlamda kendimizi ifade edebileceğimiz en iyi platform hangisi olabilir?

Yazmayı ve okumayı sevenler (burada kitap okumaktan değil de bu tip platformlarda yazılanları okumaktan bahsediyorum) için sizce daha nitelikli paylaşımların yapılabileceği ortam(lar) neresi? Eğer yorum yazarsanız başlıktaki sorumun yanıtını da almış olurum :)

Güngör

3 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. İnstagram paylaşımınız sayesinde gördüm blogunuzu ve eskiden blogları okumayı ne kadar sevdiğimi hatırladım. Seneler oldu buraları unutalı😔

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorum yapmanıza çok sevindim, umarım burada daha çok buluşuruz =)

      Sil