25.10.2014

Son Okuduğum: A Little Something Different - Sandy Hall


A Little Something Different Ağustos ayında çıkmış yeni bir young adult - genç yetişkin türünde bir kitap. Benim bu kitabı keşfetmem tamamen tesadüf. Young adult - genç yetişkin türünde kitapları okumaya geri dönüş yaptığımı yazdığım bu yazımda aslında bahsi geçmişti ve kitabı bitireli epey zaman olmasına rağmen ancak hakkında yazabilecek vakti buldum. O yazıyı yazmadan önce Goodreads'te yine kitap avına çıkmıştım (zaman zaman yapıyorum yeni kitapları keşfetmek için, epey keyifli oluyor;) ) ve konusunu okuyup beğendiğim kitaplardan biri de bu olmuştu. Sonra seçtiğim kitapları tablete yükledim ve bu kitapla okumaya başladım. Sonuç olarak bu türde kitap okumaya dönmek için en uygun kitabı seçtiğimi anladım çünkü çok büyük bir keyifle okudum bu kitabı. 


Bu kitap için oldukça orjinal bir kapak seçimi olmuş; hikayeyle birebir özdeşleşen, çok sevimli bir kapak. Her zaman dediğim gibi illüstrasyonlu kitap kapakları hep en güzel seçim oluyor ;) 

Kitap 14 farklı bakış açısıyla anlatılan romantik bir hikaye. Gabe ve Lea'yı birbirine yakıştıran herkesin gözünden bu hikayeyi okumak oldukça keyifli ve bir o kadar da farklı. Özellikle anlatıcılar içinde 2 tanesi öyle farklı ki gülmekten kendinizi alamıyorsunuz =D Farklı bakış açıları, sevimli, sıcak ve kolay okunan oldukça rahatlatıcı bir hikaye. Okurken bir süre sonra siz de bu iki gencin bir araya gelmesini sabırsızlıkla bekler oluyorsunuz =) 

Ben böyle sıcak, romantik hikayeleri seviyorum. Oldukça hafif ve sevimli bir kurgu olması beni kendine çekti. Tabii ki sonu tahmin edilebilir bir roman ama okuma süreci oldukça keyifliydi. Bu tarz hikayeler seviyorsanız tavsiye edebilirim.

A Little Something Different'ın şu an Türkçesi yok sanırım ve çevrilir mi bilemiyorum, ben ekitap formatında İngilizce okudum.


Bu kitaptan sonra şu an ülkemizde de raflarda pek sık görebileceğiniz Geek Kız'ın İngilizcesini okumaya başladım tablette. Geek Kız (yazar: Holly Smale) A Little Something Different kadar eğlenceli olmasa da okuyorum, bakalım bitirebilecek miyim; çünkü yazar olayları epey ağırdan alıyor =)


1 yorum:

  1. Şu sıralar aslında hiç de YA kitapları okumak istemiyorum ama bu yorum ile nedense A Little Something Different'ı okumak istedim hem de çok.. Sanırım havalar soğuk olunca insan içini ısıtacak sıcacık bir kitap arıyor, bu kitap umarım onlardan biridir :)

    YanıtlaSil