22.09.2013

Hafta Sonu Okumaları


D&R'da satıldığını öğrendiğimden beri her ay artık Sabit Fikir'i oradan alırım diye düşünmüştüm ama bu ay her gidişimde hayal kırıklığı yaşadım çünkü dergiyi bir türlü bulamadım. Sonunda herhalde yalnızca bir ay bana öyle den geldi diye düşünürken cuma akşamı yine D&R'da dayanamayıp bir görevliye sordum ve o görevli anında bana onca derginin arasından Sabit Fikir'i anında çıkarıp verdi =D Komik bir durumdu çünkü aynı D&R'a iki kez girip dergilere baktım ve göremedim ama meğer resmen burnumun ucundaymış=) Sonunda kavuştuk yani. Sabit Fikir benim şu an en sevdiğim edebiyat dergisi, cidden bayılıyorum bu dergiye. Elimdeki eski sayıları da henüz okumayı bitirmiş değilim ama arşivlik bir dergi olduğu için böyle okuması daha keyifli.

Neil Gaiman'ı ne kadar seviyorum anlatamam =)) American Gods'ı amcam yazın getirdi ve geçen akşam okumaya başladım. Uzun zamandır merak ettiğim kitaplarından biriydi ancak henüz fazla okuyabilmiş değilim; geçen hafta iş hayatı yoğun bir şekilde başladı ve hafta sonu da epey yoğun geçti, 20 sayfa ancak okumuşumdur ama en kısa zamanda kendimi kaptırırım hikayeye ;)


Uyumadan önce kitap okumak da ne zor iş, göz kapaklarımı açık tutamıyorum; en fazla 2 sayfa =D

1 yorum:

  1. merhaba blogunuzu yeni keşfettim çok güzel bir blogunuz var severek takipteyim sevgiler :) bu arada bende beklerim :)

    YanıtlaSil