16.06.2013

Kırtasiye: Paper Source

http://www.paper-source.com'dan daha önce bahsettim mi bilemiyorum ama belki birkaç yerde değinmişimdir. Çok eğlenceli ve güzel tasarımlara, fikirlere sahip bir site Paper Source. Öncelikle şunu söyleyeyim ben daha önce bu siteden hiç alışveriş yapmadım, zaten beni takip edenler belki daha önce görmüştür, pek mecbur kalmadıkça internetten alışveriş yapmam ben =) ama böyle harika siteleri görünce de hemen kaydediyorum bir kenara ve tabii sizinle de paylaşmak istiyorum.

Özellikle hediyelik eşyaları çok güzel ama ben tabii ki en çok kırtasiye ürünlerine ağzım sulanarak bakıyorum =D Hepsi birbirinden güzel ama lafı fazla uzatmadan ben birkaç favorimi paylaşayım sizlerle;))


macaroonlu dosya! YUMM ^o^
Kokulu kalemler <3


Evet gözlük seviyoruz.


Bu bir post-it, şahane =))


Meşhur Wreck This Journal =))

Göreseller http://www.paper-source.com'dan alınmıştır*


4 yorum:

  1. Harika şeyler bunlar ♥.♥ Maalesef bu site Türkiye'ye gönderim yapmıyor, ebayda bu ürünlerin bazıları var.

    Sen haber verdikten sonra Smencils'in sitesinden baktım, kokulu kurşun kalemlerin smelantine adında bir serisi varmış sevgililer gününe özel, çok tatlı ama tükenmiş sanırım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hımm ben gönderim yapıp yapmadıklarına bakmadım tabii ama gerçekten çok güzeller, böyle güzellikler Türkiye'ye de gelsin ^.^

      Sil
  2. macaronlara bayıldım. Ben hala bunları alır alır çalışma masamı süslerim...

    YanıtlaSil