15.04.2013

Bahar Planları...

Güzel bir hafta sonunun ardından güzel bir hafta başladı :) Bir süredir farkındasınızdır pek fazla blogumla ilgilenemiyorum, aslında bu sene benim için pek bir verimsiz başladı hem "blog" hem de "okuma" açısından. Her zamanki gibi iş-güç tabii ki yoğun ancak biraz da sıkıntılı bir kış geçirdim diyebilirim. Ama neyse ki "bahar" geldi; her yer cıvıl cıvıl, kıpır kıpır ve tabii yeni umutlar, yenilikler ve güzellikler de baharla beraber geliyor :)  Ben de biraz kendimi toparlamaya, baharın getirdiklerine ayak uydurmaya çalışıyorum. Güneşi gördüm mü içim kıpır kıpır oluyor, mutlulukla doluyor; bu sayede yepyeni, taze fikirler de zihnime doluyor ^o^ Bu sayede blogum da canlansın diyerek öncelikle geçen hafta blog bannerımı değiştirdim; güzel bir yenilik oldu, blog temamla oynamayı pek seviyorum zaten =D ama en güzeli böyle oldu, bakalım şimdilik böyle kalacak gibi gözüküyor ;)

Sonra dediğim gibi sıkıntılar kitap okuma rutinime de yansıdı bu kış ve pek fazla kitap okuduğum söylenemez. Güzel hedefler belirlemiştim kendime ama hiçbirine uyabildiğim söylenemez. İstediğim okuma hedefinde de geri kaldım ama dediğim gibi hayat zorlukları ne yazık ki etkiliyor insanı=/ Neyse bunlar pek önemli değil, geçmiş geçmiştir şimdi bundan sonrası önemli =) Eski okuma rutinime geri dönmek için birşeyler planlıyorum ama siz bunları yakın zamanda bakın nasıl öğreneceksiniz? =)


Bu fotoğrafı dün instagram'da ve facebook sayfamda "Süpriz!:D Renkli Kitap videoları geri dönüyoor!" diyerek paylaştım ve "beğeni"leri görmek nasıl mutlu etti bilemezsiniz. Biliyorsunuz video çekmemeyi düşündüğümü söylemiştim ama ben daha bu blogu açtığımdan beri videolar güzel bir parçası oldu blogun, hep mutlu etti beni gelen yorumlar ve bu baharla birlikte daha fazla video ile Renkli Kitap videoları geri dönecek. Videoları youtube'a yüklüyorum ama sadece bloga eklemek için. Youtube sayfamla ilgilenmiyorum, yorumlar da kapalı zaten. Çünkü blogla bağlantılı videolarım, youtube sadece bir aracı benim için ;)

Kitap okuyamadığım için fazla yorum paylaşamadım ama okuduğum ve yorumlarımı paylaşmayı istediğim kitaplar var beklemede, tabii daha yazmak, paylaşmak istediğim birçok şey var ve umarım daha aktif bir şekilde buralarda olacağım ;)

İşte şimdilik planlar böyle ;) Bahar hepimize mutluluk ve neşe getirsin (bol bol da yeni kitap =p) ve tabii bu kadar bahar demişken bir bahar fotoğrafıyla sonlandırayım yazımı ;D Kitap değil, bu sefer benden bir kare olsun =P


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder