27.01.2013

Pazar Günü...



16 yorum:

  1. Atkı mı örüyosun? Ne güzelmiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet boyunluğa merak saldım şu sıralar, renk renk ondan örüyorum ;)

      Sil
  2. Defter çok güzelmiş Nereden acaba?

    YanıtlaSil
  3. Vay be, aynı defterden bende de var :-)
    Defter D&R'den bu arada.

    YanıtlaSil
  4. Nasıl güzel bir fotoğraftır bu. :)

    YanıtlaSil
  5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Defterine ve renkli kalemlerine bayıldım. Banada atkı örsen sevinirim :) :)

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
  6. Defterler , renkli kalemler ;)) ve kitaplar.. blogunuza hayrann kaldımm :) çok keyifli gerçekten ,) bende oldukça kitap okuyan yazan çizen biri olarak bu renkli dünyayı takip edicem:)

    YanıtlaSil
  7. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Ölümcül Merhamet'i okuyorum. Gölgeler ve Kemik'i okumadım. Blogumda fantastik etiketine tıklayıp beğendiğim kitaplara bakabilirsiniz, güzel sözler için teşekkürler.

      Sil