26.06.2012

ASİ ve LEVİATHAN - Thomas E. Sniegoski


Orijinal ismi: The Fallen (The Fallen, #1)
Yazar: Thomas E. Sniegoski
Çeviren: Evrim Solpan
Yayınevi: Artemis
Tür: Fantastik, genç-yetişkin
Seri: Birinci Kitap
Sayfa sayısı: 442


Tanıtım Yazısı: On sekizinci yaş gününde Aaron’ın hayatı tepetaklak oldu. Başına gelen garip olayları, yaşadığı değişimleri, birden ortaya çıkan hayret verici yeteneklerini kimseyle paylaşamıyordu. Delirip delirmediğinden bile emin değildi. Derken gizemli bir adam, aradığı ama hiç de memnun kalmayacağı cevaplarla ortaya çıktı. Aaron bir faniyle bir meleğin oğluydu ve düşmüş melekleri kurtarmak üzere seçilmişti.


Kapak Tasarımı: Siyah kanatlı bir erkek fotoğrafı kitabın içeriğine uygun ve ilgi çekici bir seçim olmuş. Hep söylüyorum Artemis Yayınları'nın kitap kapakları gerçekten çok başarılı oluyor, kaliteli ve güzel basılmış kitapları elde tutmak keyif veriyor, bu nedenle bu kapağı da çok beğendim, bence çok başarılı.


Yorumum: Kütüphaneden aldığım ve birkaç hafta önce okuduğum bir kitap Asi ve Leviathan. Daha önce satın almayı hiç düşünmemiştim bu kitabı açıkçası pek bilgim de yoktu sadece raflarda görüyordum, konusunu bilmiyordum sadece düşmüş melek temasının hakim olduğunu biliyordum. Daha sonra kütüphanede görüp aldım bu kitabı ve okumaya başladım. Oldukça kalın ve iki bölümden oluşan bir kitap olmasına rağmen açıkçası bir solukta okudum ve bitti. Son zamanlarda okuduğum en başarılı kitaplardan biri olduğunu da rahatlıkla söyleyebilirim.


Düşmüş melek temasını son zamanlarda bir çok genç yetişkin (young adult) romanında görmek mümkün. Konuların birbirine benzer olmadığı farklı ve yaratıcı kitapları keşfetmek okuyucuya kalıyor ve eğer böyle bir kitabı yakalarsanız da onu okumak büyük bir keyif veriyor. 


Asi hakkında bilgi edinmek için tanıtım yazısını okumanız yeterli, eğer konu ilginizi çekerse benim tavsiyem kitabı elinize alın ve keyifle okuyun. Aaron'ın hikayesi heyecanlı ve beklenmedik gelişmelerle dolu çarpıcı bir genç yetişkin romanı, ben çok sevdim ve açıkçası kitabı satın almadığıma pişmanım, keşke daha önceden kitaplığıma koysaymışım. Şimdi ikincisini okumak için sabırsızlanıyorum.


Puanlama:





6 yorum:

  1. Leviathan'lar nasıldı? Supernatural'ın son sezonunda tanıştım kendileriyle; bir acayiplerdi hoşuma gitti çünkü hehe.

    YanıtlaSil
  2. kitabı zaten biliyodum .aslında benim ilgimi çeken kitabın yanında duran çerçeve :) Yazı çok hoşuma gitti . Acaba aldın mı yoksa kendin yazıcıdan çıkarıp çerçeveye koydun ? :)

    YanıtlaSil
  3. @Simay gerçekten süperdi. Supernatural'da da vardı demek, hımm izlemem lazım;))

    @KitapAyracı yazıcıdan çıkardım ve IKEA'dan aldığım bir çerçeveye koydum;))

    YanıtlaSil
  4. Bu kitap serisinin devamı da ver değil mi? Şuan ikinin yarısındayım. Netten araştırdığım da pek bilgi yok bu kitap ile ilgili nedense. Görseller de 3,4, ve 5 afişlerini gördüm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de devamı var diye biliyorum, ama seriye devam etmediğim için emin değilim.

      Sil