9.04.2012

Kırtasiye: invite.L Çanta İçi Çantalar

Dün invite.L'nin Çanta İçi Çantalar'ını keşfedince o kadar mutlu oldum ki, o kadar harika bir fikir ki! Benim gibi kocaman çantada bir sürü şey taşıyıp hepsinin birbirine karışmasından hoşlanmayanlar için birebir. Ayrıca invite.L'de çok güzel farklı ürünler de var; kırtasiye gibi=)

Bahsettiğim çantalara siz de bir göz atın;) Ben kitabımı kırtasiye malzemelerimi, not defterlerimi bunlara koyup çantamı daha düzenli bir hale getirmeyi isterim doğrusu. En çok da en alttaki boyutu en geniş olanı sevdim;)















5 yorum:

  1. çok pratikmiş ya :) büyük çanta taşıdığım zamanlar için birebir. hem zarar görmez ve diğer eşyalara zarar vermezler, hem de bulmak çok kolay olur.. sevdim ben bu fikrii ;)

    YanıtlaSil
  2. çok güzel bunlar ya, dikilirde aslında :)

    YanıtlaSil
  3. @What's Next gerçekten ben de çok sevdim bu fikri;)

    @Sycorox aslında ben de bir şekilde ya kendim yapmayı ya da benzer bir çanta edinmeyi düşündüm, zira bunlar birazcık pahalılar;))

    YanıtlaSil
  4. Canım bitenekadar'da uygun fiyatlı modeller var, bak istersen oraya :)

    http://www.bitenekadar.com/index.cfm?fuseaction=urunlerimiz.detay&ID=24970&b=Purse-Brite---Aydinlatmali-canta-Organizer

    http://www.bitenekadar.com/index.cfm?fuseaction=urunlerimiz.detay&ID=24192&b=Kangaroo-Keeper---canta-Organizer-Seti--10-Goz--2-Renk

    YanıtlaSil
  5. @Ceren bunlar da çok güzelmiş, teşekkürler;)

    YanıtlaSil