14.03.2012

10. Tüyap Bursa Kitap Fuarı



Yaşasın sonunda yılın en güzel zamanı geldi! Yukarıdaki videodan da gördüğünüz üzere epey bir heyecanlı, kıpır kıpır duygularla yağmur, kar, soğuk demeden kitap fuarı yolunu tuttum ve bir güzel gezdim, kitap alışverişimi yaptım=) Birkaç fotoğraf da çektim, ama neler aldığımı görmek isterseniz pazar günkü Kitap Günlüğü #35 videomu bekleyeceksiniz=))

İşte fuardan birkaç fotoğraf;)





Aslında çekmek istediğim daha çok fotoğraf vardı, çok sevdiğim DEX'in standı gibi=) ama kitapları görünce kendimi kaybetmişim ve unuttum doğrusu fotoğrafı=)) Gerçekten çok güzel bir fuardı, Pazar günü sonlanacak keşke birkez daha gidebilseydim ama iş güç yoğunluğundan ben bu kadarını gördüğüme şükrediyorum=)) Dediğim gibi aldıklarımı görmek isterseniz Pazar günü bloguma uğramayı unutmayın!;)


6 yorum:

  1. ben istanbul'daki kitap fuarına gidemedim bu sene, içimde kaldı tabi :( pazar videonu bekliyorum o zamaan! :)

    YanıtlaSil
  2. Pazar günü her saat senin bloguna bakacağım.Kaç haftadır senin bu fuar için para biriktirdiğini ve kitap listesi oluşturduğu biliyorum.Ve senin kadar bende heyecanlandım.Ve çooook merak mediyorum :)

    YanıtlaSil
  3. Pazar gününü halatla çekiyorum :)

    YanıtlaSil
  4. süperdir fuarlar özellikle de kitaplı olanlar:)

    YanıtlaSil
  5. Konu kitap ve kırtasiye olunca sabretmek ve beklemek çok zor oluyor. Sen bu geceden yayınla biz pazar niyetine izleriz , Pazar günü de izleriz :)

    YanıtlaSil
  6. güzel birşeye benziyor gitmeyi planlıyorum.

    YanıtlaSil