30.12.2011

Penguin ve Kırmızı Kapaklar


Evet yine Penguin'le devam ediyorum yazılarıma. Penguin yayınevini ve kitaplarını o kadar seviyorum ki, sık sık sitelerini ziyaret ediyorum, orada vakit geçiriyorum. Özellikle kapak tasarımlarına bayılıyorum Penguin'in, bana göre Türk yayınevleri de kapak tasarımlarına daha özen göstermeli, ucuz fotoğraf kapaklardansa illüstrasyonlara, tasarımlara daha çok yer vermeli. Ülkemizde bu alanda çok başarılı insanlar yetişiyor, onlara fırsat ve imkan tanımalılar ki okuyucular da bundan çok memnun olacaktır. Eğer ben bir kitabı almak istiyorsam bunda içeriğin önemi olduğu kadar kitabın dışı da önem taşımaktadır.


Penguin'in kırmızı kapakları güzel oldukları kadar aynı zamanda bir amaca da hizmet ediyorlar; eğer bu kitaplardan alırsanız elde edilen kârın %50si Afrika'da Aids'le savaş fonuna gidiyor. Bu gerçekten çok güzel bir olay, bence bu tür kampanyalar ülkemizde de yayınevleri tarafından yapılmalı. Bu arada Penguin UK'de bu kitaplar mevcut. Eğer bu sayfayı ziyaret ederseniz bazı kitapların bedava A3 posterlerini pdf formatında indirebilirsiniz, ben bunları görünce bir sevinç çığlığı attım!=))


İşte benim beğendiğim birkaç kapak;)







2 yorum:

  1. ne güzel kapaklar.
    linki açamadım :( neden acaba?
    ben de indirmek istiyorummm.

    YanıtlaSil
  2. @Kitap Delisi Gizem linkte bir problem varmış düzelttim;)

    YanıtlaSil