28.06.2011

Okumayı Düşündüklerim

Herkese merhaba!

Birkez daha sizlerle okumayı düşündüğüm kitapları paylaşıyorum ve kitapların tanıtımlarını yapıyorum. Eğer siz daha önce bu kitaplardan herhangi birini okuduysanız yorum yapmadan gitmeyin!=)

Keyifli okumalar!
JANE AUSTEN HAYATIMI MAHVETTİ - Beth Pattillo
… Jane Austen’dan intikamımı almak için İngiltere’ye gidiyorum. Ama en çok da mutlu son diye bir şey olmadığını ispatlamaya...
Emma Grant, her şeyi daima kitabına uygun yapmıştır: saygın bir evlilik, iyi bir okuldaki saygın bir iş ve olmazsa olmaz iki de çocuk için uygun bir plan. Hayat onun için fevkalade ...güzeldir, ta ki kocasını başka bir kadınla
yakalayana kadar.

Emma bu olaydan sonra Austenvari romantik fikirlerinin aslında saçma hayaller olduğuna karar vermiştir. Şimdi edebi idolüyle görülecek büyük bir hesabı vardır. Böylelikle Austen’ın kayıp mektuplarının peşine düşen Emma, ilk aşkının ortaya çıkışıyla kendini yine Austenvari bir karmaşanın içinde bulur.

Jane Austen Hayatımı Mahvetti, ihanete uğrayan ve sadakatin asıl anlamını çözen bir kadının hikâyesi.

“İlginç Austen bilgileriyle çeşnilendirilmiş bu kitabı, mis kokulu bir fincan çay içer gibi okuyacaksınız.”
-BookPage

“Jane Austen Hayatımı Mahvetti günümü şenlendirdi! Büyüleyici ve eğlenceli; elimden bırakamadım.”
-Celeste Bradley

“Pattillo’nun başlıkta vadettiği kadar mizahi, romantik ve eğlenceli romanı, okunmaya değer bir kitap.”
-Kristine Huntley

“Pattillo, İngiltere’nin de bir karakter olarak yer aldığı enfes bir hikâye yaratmış.” -Oklahoma Gazette

“Jane Austen Hayatımı Mahvetti, Jane Austen’ın hayatı ve çalışmalarıyla ilgili bilgiler ile çağdaş bir romantik maceranın büyüleyici bir karışımı.” -Austenprose.com

İşte bu tanıtım yazısını okur okumaz elime almak istediğim kitaplardan biri. Özellikle İngiliz Edebiyatı yazarları hakkında bir kitap oldu mu tutmayın beni=))
PERİ SERİSİ 1 - KANATLAR - APRILYNNE PIKE
 Aprilynne Pike’ın New York Times bestseller listesine giren ilk romanı Kanatlar, görünüşte sıradan olan bir genç kız hakkında yazılmış ve dört kitaptan oluşan Peri Serisi’nin ilk kitabı.
Laurel büyülenmişçesine donup kaldı, gözlerini sonuna kadar açmış ve bu soluk renkli güzelliğe bakakalmıştı. Güzellerdi. Hem de sözcüklerle anlatılamayacak kadar güzel. Başının hemen ardında salınan taç yapraklarını daha iyi görebilmek için ağır ağır aynaya döndü. Tıpkı kanat gibiydiler.
Laurel, Avalon’un girişini korumak için insanlar arasına gönderilen bir peri olduğunu keşfetmiştir. Troller ile perilerin arasındaki asırlardır süregelen savaşın tam ortasındayken, bir insan ile bir periye duyduğu aşkın yanı sıra iki dünya arasında da kalmıştır.

Büyü, entrika, aşk ve maceranın bu nefes kesen öyküsünde periler hakkında bildiğinizi sandığınız her şey sonsuza dek değişecek…
“Aprilynne Pike’ın Kanatlar’ı olağanüstü bir çıkış romanı. Mitolojik yaratıcılığı, hikâyenin şaşırtıcı güzelliğiyle bütünleşmiş.” -Stephenie Meyer

“Tehlike ve aşkın heyecan verici bir romanı. Perilerin hikâyesinin yeniden yorumlandığı bu kitap, akla uygunluğu ve hayal gücüyle okuyucuları kendine tutsak edecektir.” -Raven Haller, Romantic Times

“Halihazırdaki doğaüstü aşk hikâyeleri içinde göze çarpıyor… Akıcı bir anlatım… Gerçeklikten enfes bir kaçış…” Kirkus Reviews
“ Derinliği olan karakterler, hızlı ilerleyen sürükleyici bir hikâye. Tehlike ve aşkın, sihir dünyası ile lise hayatının hoş bir karışımı.”
-Connie Tyrrell Burns, School Library Journal

“Sıradan peri hikâyelerinin günümüze başarıyla uyarlandığı harika bir kitap. Serinin ikinci kitabını sabırsızlıkla bekliyorum.” Hallie Wilkins, Anderson’s Bookshop

“Güzel bir biçimde kurgulanmış. Sürükleyici, şaşırtıcı ve baştan sona olağanüstü. Harry Potter ve Alacakaranlık’ın finalini gördüğümüz şu günlerde Peri serisi dünyamıza değiştirecek yeni kitaplar olmaya aday.” Rebecca Donahue, the NECBA Listserv
 İşte bunu görünce de çığlık attım=)) Pegasus yayınları kelimenin tam anlamıyla "coşmuş" durumda=P Aprilynne Pike ismini son zamanlarda çok duyuyorum ve "YA - Young Adult" yani "Genç Edebiyatı" türüyle çok ilgili olduğum için de bu kitabı çok merak ediyordum. Kesinlikle edinmeli bu kitabı!
 

1 yorum:

  1. Hayatımı Mahvetti kitabını okudum :) Çok güzel bi kitap, çok beğendim :) Okumalısın yani :)

    YanıtlaSil