28.05.2011

Ben Bugün Kitap Almadım...



Üstelik sevgilim "hadi ama Güngör evde bir sürü kitabın var" demek yerine, "hadi istediğin kitabı al, benim hediyem olsun" demişti=) Doğruyu söylemek gerekirse içimde küçük bir pişmanlık var, yani Kız ve Kurt yeni çıkmış ve içinde kitap ayracı, süslü sayfalarıyla,"beni al, beni al!" diye bağırıyordu. Yine de kendimle gurur duyuyorum. Evet gerçekten de elimin altında çok fazla okunacak kitap var, çünkü ben ne zaman maaş alsam gidip de soluğu kitapçıda alan biriy(d)im; yok yok parantez kullanmamalı--biriydim. Yani öyle değilim artık--en azından şimdilik=P Ama şu sıralar evlilik arefesindeyim ve paramı biraz daha dikkatli harcamam gerekiyor, elimde onca kitap okunmayı bekliyor ve ben de onları okuyacağım, buraya yazacağım.

"Kitap" gerçekten bir tutku; yalnızca onu okumak değil eline alıp kokusunu içine çekmek bile öyle=)) Yine de hediyelere açığım;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder